Kilka danych statystycznych, czyli dlaczego warto dotrze膰 do czytelnik贸w Zadrutowanych?


42020

  • ods艂on zarejestrowali艣my we wrze艣niu 2017


14697

  • unikatowych czytelnik贸w odwiedzi艂o nas we wrze艣niu 2017


6610

  • czytelnik贸w obserwuje nas na Facebook (od pa藕dziernika 2016)


1247

  • czytelnik贸w obserwuje nas na Instagram (od listopada 2016)


2642

  • ods艂on samego spisu tre艣ci bloga we wrze艣niu 2017


1-2

  • publikowanych obszernych artyku艂贸w w ka偶dym tygodniu


162807

  • unikatowych ods艂on
    w okresie ostatnich
    6 miesi臋cy


56x

  • razy wi臋cej czytelnik贸w zarejestrowali艣my w sierpniu 2017 ni偶 w sierpniu 2016

To ca艂kiem niez艂e tempo wzrostu, zwa偶ywszy, 偶e nie wspomaga nas 偶adna agencja reklamowa 馃檪. Dane statystyczne pochodz膮 z Google Analytics.

Cenimy naszych czytelnik贸w ponad wszystko. Skrupulatnie przygotowujemy wszystkie artyku艂y oraz staramy si臋 odpowiada膰 mo偶liwe na ka偶dy e-mail, komentarz czy wiadomo艣膰. My艣limy, 偶e mi臋dzy innymi w艂a艣nie z tych powod贸w mamy swoich oddanych czytelnik贸w (kt贸rych serdecznie pozdrawiamy, je艣li to czytaj膮!).


Czym si臋 zajmujesz?

Nadawcy reklam

Oferta reklamowa skierowana jest do sklep贸w specjalistycznych (lub zbli偶onych tematycznie). Je艣li jeste艣 lekarzem lub prowadzisz gabinet lub klinik臋, prosimy wybra膰 odpowiedni膮 opcj臋 powy偶ej.


Cel i charakter reklam

Opr贸cz prowadzenia bloga, chcemy pom贸c naszym czytelnikom dotrze膰 do sklep贸w godnych polecenia, gdzie mogliby bezpiecznie i z satysfakcj膮 zaopatrzy膰 si臋 we wszelkie produkty jakich potrzebuj膮 do higieny jamy ustnej.

Stworzyli艣my miejsce, gdzie pacjenci ortodontyczni czuj膮 si臋 jak u siebie. Aby dalej rozwija膰 Zadrutowanych, umo偶liwiamy Pa艅stwu dotarcie do naszych czytelnik贸w, w spos贸b przemy艣lany, przejrzysty i elegancki.

Jak na blog tematyczny przysta艂o, nie zamierzamy reklamowa膰 produkt贸w niezwi膮zanych z tematyk膮 bloga. Natomiast ch臋tnie zakomunikujemy naszym czytelnikom w tre艣ci reklamy nie tylko informacje o produktach z Pa艅stwa oferty, ale r贸wnie偶 innych dzia艂aniach promocyjnych, kt贸re mog膮 ich zainteresowa膰 (jak promocje czy konkursy).


Szczeg贸艂y

Reklama mo偶e zawiera膰 do dw贸ch linii tekstu (~140 znak贸w) oraz niewielki obraz graficzny o rozmiarach 120x40 px (szeroko艣膰 x wysoko艣膰) - przyk艂adowo, logo Pa艅stwa firmy.

Reklama mo偶e zosta膰 umieszczona na stronie g艂贸wnej Zadrutowanych, na jednej z podstron albo na stronie przysz艂ego lub wybranego przez Pa艅stwa artyku艂u. Z przyjemno艣ci膮 informujemy, 偶e wiele z naszych poprzednich artyku艂贸w nadal jest regularnie odwiedzana przez naszych czytelnik贸w! Wszystkie artyku艂y znajd膮 Pa艅stwo w spisie tre艣ci.

W przypadku reklamy na stronie artyku艂u, reklama widoczna b臋dzie pod g艂贸wnym zdj臋ciem artyku艂u, ale ponad jego tre艣ci膮. Aby lepiej to zwizualizowa膰, zapraszamy do odwiedzenia dowolnego artyku艂u na blogu.

Gdzie najlepiej przedstawi膰 ofert臋 kupna szczoteczki sonicznej Seysso, jak nie nad jej obszern膮 recenzj膮 lub zareklamowa膰 irygator, kt贸ry tak偶e planujemy wkr贸tce zrecenzowa膰 馃槈? Mo偶liwo艣ci jest wiele! Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.


Inne formy wsp贸艂pracy

Je偶eli jeste艣cie Pa艅stwo zainteresowani innym rodzajem wsp贸艂pracy w celu zareklamowania swoich produkt贸w lub us艂ug, odp艂atnie oferujemy tak偶e:

  • r贸偶ne formy wpis贸w 鈥 recenzje produkt贸w, posty sponsorowane, itp.;
  • zamieszczenie banneru reklamowego sklepu na stronie g艂贸wnej lub podstronach;
  • umieszczenie zdj臋膰 produkt贸w w postach publikowanych na Instagram i/lub Facebook;
  • promowanie organizowanych przez Pa艅stwa konkurs贸w, wydarze艅, promocji;
  • wsp贸ln膮 organizacj臋 konkursu lub innego wydarzenia.

Charakter wsp贸艂pracy

Oferta ta skierowana jest do producent贸w dzia艂aj膮cych w bran偶y zajmuj膮cej si臋 ortodoncj膮 oraz higien膮 jamy ustnej (pasty, szczoteczki [w tym elektryczne, soniczne, inne], nici, p艂yny, inne akcesoria, itp.). Je艣li prowadzisz sklep, prosimy wybra膰 odpowiedni膮 opcj臋 powy偶ej.

Charakter wsp贸艂pracy Zadrutowanych z producentami ustalany jest indywidualnie. Mo偶e on obra膰 form臋 patronatu b膮d藕 inn膮.

Nadawcy tre艣ci

Oferta ta skierowana jest do lekarzy (w szczeg贸lno艣ci lekarzy dentyst贸w ze specjalizacj膮 ortodoncji) oraz gabinet贸w i klinik 艣wiadcz膮cych us艂ugi ortodontyczne. Je艣li prowadzisz sklep, prosimy wybra膰 odpowiedni膮 opcj臋 powy偶ej.


Cel i charakter wsp贸艂pracy

Opr贸cz prowadzenia bloga, chcemy pom贸c naszym czytelnikom dotrze膰 do specjalist贸w, kt贸rzy mog膮 pochwali膰 si臋 posiadan膮 w temacie wiedz膮, w r臋kach kt贸rych mogliby czu膰 si臋 bezpiecznie i pomy艣lnie odby膰 leczenie. Chcemy pom贸c im r贸wnie偶 w odnalezieniu gabinet贸w i klinik, kt贸re s膮 przyjazne dla pacjenta oraz mog膮 pochwali膰 si臋 wykwalifikowan膮 kadr膮 specjalist贸w.

Stworzyli艣my miejsce, gdzie pacjenci ortodontyczni czuj膮 si臋 jak u siebie. Aby dalej rozwija膰 Zadrutowanych, umo偶liwiamy Pa艅stwu dotarcie do naszych czytelnik贸w, w spos贸b merytoryczny, nie stanowi膮cy reklamy i zgodny z polskim prawem.

Doskonale zdajemy sobie spraw臋 z ogranicze艅, jakie stanowi Ustawa o dzia艂alno艣ci leczniczej oraz Kodeks Etyki Lekarskiej w kontek艣cie reklamy zar贸wno podmiot贸w leczniczych, jak i lekarzy. Sp臋dzili艣my niezliczon膮 ilo艣膰 godzin zapoznaj膮c si臋 dok艂adnie z obowi膮zuj膮cym nas i Pa艅stwa prawem, dlatego podejmuj膮c wsp贸艂prac臋 z Zadrutowanymi mog膮 Pa艅stwo liczy膰 na profesjonalne podej艣cie do sprawy, w zgodzie z polskim prawem.


Szczeg贸艂y

Zgodnie z prawem lekarz nie mo偶e reklamowa膰 swoich us艂ug. Niemniej, merytoryczne wypowiedzi w sieci dotycz膮ce tematyki, jak膮 zajmuje si臋 specjalista, s膮 艣wietn膮 promocj膮 swojego nazwiska w艣r贸d potencjalnych zainteresowanych pacjent贸w. Dla u艂atwienia mo偶na to sobie por贸wna膰 z reklam膮 w telewizji. Zabroniony jest udzia艂 lekarzy w reklamach, natomiast jak najbardziej wskazany jest udzia艂 lekarzy w pro-zdrowotnych kampaniach spo艂ecznych w telewizji. Udzia艂 lekarza istotnie podnosi wiarygodno艣膰 kampanii, natomiast fakt, 偶e wyst臋puje w telewizji i przedstawia si臋 swoim tytu艂em, imieniem i nazwiskiem w 偶aden spos贸b nie 艂amie obowi膮zuj膮cego prawa.

Podobnie jest z artyku艂ami merytorycznymi, w kt贸rych specjalista mo偶e m.in. prezentowa膰 konkretne zagadnienie dotycz膮ce dziedziny, kt贸r膮 si臋 zajmuje, podpisuj膮c si臋 pod tre艣ci膮 swoim imieniem i nazwiskiem oraz miejscem pracy. Tak d艂ugo jak tre艣膰 jest merytoryczna i skupia si臋 wy艂膮cznie na poruszanym zagadnieniu (nie posiada sformu艂owa艅 typu: "najlepiej wylecz臋", "najszybciej usun臋", "posiadamy najlepszy sprz臋t", itp), artyku艂 taki nie stanowi reklamy, a jedynie spos贸b dotarcia do szerszego grona odbiorc贸w.

Alternatywn膮 form膮 artyku艂u merytorycznego mo偶ne by膰 wywiad przeprowadzony z lekarzem lub reprezentantem kliniki.


Kontakt

W przypadku zainteresowania, zapraszamy do kontaktu pod adresem [email protected] lub skorzystania z formularza kontaktu (przycisk poni偶ej).

Napisz do nas »