Kilka danych statystycznych, czyli dlaczego warto dotrzeć do czytelników Zadrutowanych?

573 622 odsłon zarejestrowaliśmy w roku 2018
201 213 unikatowych czytelników odwiedziło nas w 2018 roku
7 752 czytelników obserwuje nas na Facebook
2 305 czytelników obserwuje nas na Instagram

To całkiem niezłe tempo wzrostu, zważywszy, że naszych działań nie wspomaga żadna profesjonalna agencja reklamowa. Dane statystyczne pochodzą z Google Analytics. Uprzejmie informujemy, że nie kupujemy ruchu na mediach społecznościowych ani nie stosujemy sztucznych praktyk typu #follow4follow czy #like4like. Obserwują nas oraz czytają osoby zainteresowane tematami poruszanymi na blogu, dlatego decydując się na współpracę z nami Państwa oferta produktów bądź usług trafia do prawdziwych ludzi z Polski, a nie botów z Dalekiego Wschodu.

Cenimy naszych czytelników ponad wszystko, a do naszych klientów podchodzimy profesjonalnie. Skrupulatnie przygotowujemy wszystkie artykuły oraz staramy się odpowiadać możliwie na każdy e-mail, komentarz czy wiadomość. Wierzymy, że między innymi właśnie z tych powodów mamy swoich oddanych czytelników - których serdecznie pozdrawiamy, jeśli to czytają!


Czym się zajmujesz?

Nadawcy reklam

Oferta reklamowa skierowana jest do sklepów specjalistycznych (lub zbliżonych tematycznie). Jeśli jesteś lekarzem lub prowadzisz gabinet lub klinikę, prosimy wybrać odpowiednią opcję powyżej.


Cel i charakter reklam

Oprócz prowadzenia bloga, chcemy pomóc naszym czytelnikom dotrzeć do sklepów godnych polecenia, gdzie mogliby bezpiecznie i z satysfakcją zaopatrzyć się we wszelkie produkty jakich potrzebują do higieny jamy ustnej.

Stworzyliśmy miejsce, gdzie pacjenci ortodontyczni czują się jak u siebie. Aby dalej rozwijać Zadrutowanych, umożliwiamy Państwu dotarcie do naszych czytelników, w sposób przemyślany, przejrzysty i elegancki.

Jak na blog tematyczny przystało, nie zamierzamy reklamować produktów niezwiązanych z tematyką bloga. Natomiast chętnie zakomunikujemy naszym czytelnikom w treści reklamy nie tylko informacje o produktach z Państwa oferty, ale również innych działaniach promocyjnych, które mogą ich zainteresować (jak promocje czy konkursy).


Szczegóły

Reklama może zostać umieszczona na stronie głównej Zadrutowanych, na jednej z podstron albo na stronie przyszłego lub wybranego przez Państwa artykułu. Z przyjemnością informujemy, że wiele z naszych poprzednich artykułów nadal jest regularnie odwiedzana przez naszych czytelników. Wszystkie artykuły znajdą Państwo w spisie treści.

Przykładowo, w przypadku reklamy na stronie artykułu, reklama widoczna będzie pod głównym zdjęciem artykułu, ale ponad jego treścią. Aby lepiej to zwizualizować, zapraszamy do odwiedzenia dowolnego artykułu na blogu. Reklama taka może zawierać do dwóch linii tekstu (~140 znaków) oraz niewielki obraz graficzny o rozmiarach 120x40 px (szerokość x wysokość) - przykładowo, logo Państwa firmy.

Gdzie najlepiej przedstawić ofertę kupna szczoteczki sonicznej Seysso, jak nie nad jej obszerną recenzją lub zareklamować irygator, który także planujemy wkrótce zrecenzować 😉? Możliwości jest wiele!

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Zapraszamy również do kontaktu, jeśli chcą Państwo poznać tematy przyszłych artykułów zaplanowanych do publikacji.

Uprzejmie informujemy, że nie jesteśmy zainteresowani barterem. Przekazane produkty nie opłacą serwerów, działań marketingowych ani naszego czasu pracy, dlatego oferta Zadrutowanych jest odpłatna i wszelkie ewentualnie przekazane nam produkty nie stanowią formy wynagrodzenia.


Inne formy współpracy

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani innym rodzajem współpracy w celu zareklamowania swoich produktów lub usług, odpłatnie oferujemy także:

  • różne formy wpisów – recenzje produktów, posty sponsorowane, itp.;
  • zamieszczenie banneru reklamowego sklepu na stronie głównej lub podstronach;
  • umieszczenie zdjęć produktów w postach publikowanych na Instagram i/lub Facebook;
  • promowanie organizowanych przez Państwa konkursów, wydarzeń, promocji;
  • wspólną organizację konkursu lub innego wydarzenia.

Charakter współpracy

Oferta ta skierowana jest do producentów działających w branży zajmującej się ortodoncją oraz higieną jamy ustnej (pasty, szczoteczki [w tym elektryczne, soniczne, inne], nici, płyny, inne akcesoria, itp.). Jeśli prowadzisz sklep, prosimy wybrać odpowiednią opcję powyżej.

Charakter współpracy Zadrutowanych z producentami ustalany jest indywidualnie. Może on obrać formę patronatu bądź inną.

Nadawcy treści

Oferta ta skierowana jest do lekarzy (w szczególności lekarzy dentystów ze specjalizacją ortodoncji) oraz gabinetów i klinik świadczących usługi ortodontyczne. Jeśli prowadzisz sklep, prosimy wybrać odpowiednią opcję powyżej.


Cel i charakter współpracy

Oprócz prowadzenia bloga, chcemy pomóc naszym czytelnikom dotrzeć do specjalistów, którzy mogą pochwalić się posiadaną w temacie wiedzą, w rękach których mogliby czuć się bezpiecznie i pomyślnie odbyć leczenie. Chcemy pomóc im również w odnalezieniu gabinetów i klinik, które są przyjazne dla pacjenta oraz mogą pochwalić się wykwalifikowaną kadrą specjalistów.

Stworzyliśmy miejsce, gdzie pacjenci ortodontyczni czują się jak u siebie. Aby dalej rozwijać Zadrutowanych, umożliwiamy Państwu dotarcie do naszych czytelników, w sposób merytoryczny, nie stanowiący reklamy i zgodny z polskim prawem.

Doskonale zdajemy sobie sprawę z ograniczeń, jakie stanowi Ustawa o działalności leczniczej oraz Kodeks Etyki Lekarskiej w kontekście reklamy zarówno podmiotów leczniczych, jak i lekarzy. Spędziliśmy niezliczoną ilość godzin zapoznając się dokładnie z obowiązującym nas i Państwa prawem, dlatego podejmując współpracę z Zadrutowanymi mogą Państwo liczyć na profesjonalne podejście do sprawy, w zgodzie z polskim prawem.


Szczegóły

Zgodnie z prawem lekarz nie może reklamować swoich usług. Niemniej, merytoryczne wypowiedzi w sieci dotyczące tematyki, jaką zajmuje się specjalista, są świetną promocją swojego nazwiska wśród potencjalnych zainteresowanych pacjentów. Dla ułatwienia można to sobie porównać z reklamą w telewizji. Zabroniony jest udział lekarzy w reklamach, natomiast jak najbardziej wskazany jest udział lekarzy w pro-zdrowotnych kampaniach społecznych w telewizji. Udział lekarza istotnie podnosi wiarygodność kampanii, natomiast fakt, że występuje w telewizji i przedstawia się swoim tytułem, imieniem i nazwiskiem w żaden sposób nie łamie obowiązującego prawa.

Podobnie jest z artykułami merytorycznymi, w których specjalista może m.in. prezentować konkretne zagadnienie dotyczące dziedziny, którą się zajmuje, podpisując się pod treścią swoim imieniem i nazwiskiem oraz miejscem pracy. Tak długo jak treść jest merytoryczna i skupia się wyłącznie na poruszanym zagadnieniu (nie posiada sformułowań typu: "najlepiej wyleczę", "najszybciej usunę", "posiadamy najlepszy sprzęt", itp), artykuł taki nie stanowi reklamy, a jedynie sposób dotarcia do szerszego grona odbiorców.

Alternatywną formą artykułu merytorycznego możne być wywiad przeprowadzony z lekarzem lub reprezentantem kliniki.


Kontakt

W przypadku zainteresowania, zapraszamy do kontaktu pod adresem [email protected] lub skorzystania z formularza kontaktu.